Шановні партнери!

 

Невірно вказані вага та об’єм при формуванні ТТН у персональному кабінеті НП – причина затримок ваших відправок.

Це нагадування адресоване тим з вас, хто оформляє ТТН у персональному кабінеті Нової Пошти, а не у b2b кабінеті:

 

  1. Усі ТТН обов'язково повинні містити фактичну (об'ємну) вагу посилки. Якщо реальні зазначені дані будуть відрізнятися в меншу сторону, ТТН позначається на видалення і затримується на відділенні НП. Тому посилку день у день відправити вже не зможуть.

  2. Всі доповнення до замовлення з вже створеною ТТН мають бути оформлені новою ТТН (оскільки змінюється фактична вага) та передані менеджеру.

  3. Для вибору коректної фактичної (об'ємної) ваги ми рекомендуємо використовувати інструкцію.

  4. Щоб уникнути подібних накладок напередодні новорічних свят, рекомендуємо створювати ТТН у кабінеті b2b, де ми можемо виправити дані при необхідності. У такому разі подібних ситуацій не виникає.

 

Бажаємо вам гарних продажів і лояльних клієнтів!