Шановні партнери!
Невірно вказані вага та об’єм при формуванні ТТН у персональному кабінеті НП – причина затримок ваших відправок.
Це нагадування адресоване тим з вас, хто оформляє ТТН у персональному кабінеті Нової Пошти, а не у b2b кабінеті:
-
Усі ТТН обов'язково повинні містити фактичну (об'ємну) вагу посилки. Якщо реальні зазначені дані будуть відрізнятися в меншу сторону, ТТН позначається на видалення і затримується на відділенні НП. Тому посилку день у день відправити вже не зможуть.
-
Всі доповнення до замовлення з вже створеною ТТН мають бути оформлені новою ТТН (оскільки змінюється фактична вага) та передані менеджеру.
-
Для вибору коректної фактичної (об'ємної) ваги ми рекомендуємо використовувати інструкцію.
-
Щоб уникнути подібних накладок напередодні новорічних свят, рекомендуємо створювати ТТН у кабінеті b2b, де ми можемо виправити дані при необхідності. У такому разі подібних ситуацій не виникає.
Бажаємо вам гарних продажів і лояльних клієнтів!