Нижче представлені правила надання знижок для клієнтів.

  1. Допустимий розмір знижок може становити максимум 15% від рекомендованої роздрібної торгівлі на всі бренди за винятком декількох брендів, які повинні пропонуватися без знижок взагалі: на сьогодні це  Elvie и Penimaster, а також бренди, на які обмеження по знижкам відсутня: на сьогодні це Satisfyer, We-Vibe, Womanizer, ROMP та Arcwave. Знижка повинна бути відображена із зазначенням старої ціни і нової, з урахуванням знижки.
  2. Округлення цін зі знижками — можна округляти копійки в бік зменшення. Наприклад, базова ціна складає 289 грн, зі знижкою 15 % — 245,65 грн, відповідно округлити можна до 245 грн. Іншими словами, копійки можна прибрати, але не змінюючи ціну в гривнях.

  3. Не можна робити знижки на абсолютно весь асортимент товарів. Можливі наступні варіанти знижок (тільки один з представлених):
    • знижка тільки на один бренд (важливо: якщо ви вибираєте цю схему, необхідно заздалегідь повідомити менеджеру найменування брендів і дати дії акцій!);
    • знижка на кілька брендів (не обмежена), але на обсяг товарів не більше 10-15% від асортименту кожного бренду, представленого на вашому сайті.
  4. Тривалість знижок на товар - до 30 днів, в наступний період знижки можуть бути тільки на інші товари бренду або інший бренд - в залежності від обраної програми знижок.
  5. Можливі індивідуальні корекції умов знижок на період акцій за погодженням з нами.


Санкції: за порушення цих правил - блокування відвантаження товарів на бренду/брендів на 2 тижні. При вторинному порушенні - блокування відвантаження товарів на бренду/брендів і штраф 3000грн (оплачується для розблокування відвантажень після закінчення терміну блокування). Третього шансу не буде.


Питання та відповіді:

Питання: Я щось не те натиснув / натиснула (цей Пром щось сам начудив і тп) і у мене виставилися неправильні ціни і великі знижки.

Відповідь: Це первинне порушення, у вас є два тижні щоб виправити ситуацію і освоїти роботу зі знижками на своїй платформі, відвантаження товару буде припинена, щоб не заважати вам в освоєнні роботи зі знижками.


Питання: Ми хочемо провести акцію для своїх покупців, але її умови будуть виходити за рамки, зазначені в правилах. Що нам робити?

Відповідь: звертайтеся до вашого менеджера для узгодження умов, цілком можливо, ви отримаєте схвалення.


Питання: Я бачу в Мережі ціну на ваш товар нижче, ніж ціна з допустимою знижкою. Що робити?

Відповідь: Надішліть посилання менеджеру, якщо це наш клієнт - ми будемо впливати на такого клієнта для вирішення проблеми. Якщо це не наш клієнт - будемо приймати окреме рішення по ситуації в залежності від наявності товару на складі в Україні, умов поставки клієнту і тп.

Зверніть увагу, що можлива ситуація, коли товар на сайті-порушника представлений, але його немає фактично в наявності або сайт повноцінно не працює (наприклад, не працюють телефони або неможливо оформити замовлення) - тобто зробити покупку в такому магазині неможливо - в цьому випадку ми не зможемо впливати на такий «мертвий» сайт або сторінку.

Питання: У мене є програма лояльності - знижки для постійних клієнтів. Як мені поступати в цьому випадку.

Відповідь: Знижки за програмою лояльності адресовані конкретному клієнтові, значить їх не повинно бути видно звичайному користувачеві. Тому їх можна давати постійному клієнтові.


Питання: Як бути з подарунками клієнту або знижками за реєстрацію, на першу покупку?

Відповідь: Знижка за реєстрацію - по суті це підписка на розсилку, не завжди вона може закінчуватися продажем, тому можна, але це мається на увазі в рамках 5%.
Подарунки = знижки, тому повинні вписуватися в рамки, зазначені вище. Допустимі без обмежень подарунки у вигляді сувенирчиков, цукерочок, пробників, батарейок, якщо на цей бренд знижки не заборонені взагалі.
Знижка на першу покупку - якщо знижка на першу покупку вписується в рамки обмежень по знижкам (див вище) - то можна. Не можна, якщо знижка пропонується на необмежений асортимент.


Питання: У мене кілька сайтів/сторінок, я можу на кожному сайті робити незалежні один від одного знижки на різні бренди?

Відповідь: Обмеження по знижкам відносяться до Вас, як до нашого клієнта, незалежно від того скільки у Вас сайтів/сторінок. Іншими словами, знижки на всіх Ваших сайтах У СУМІ повинні вписуватися в обмеження, зазначені в самому початку.


Питання: У мене є кілька партнерів, які купують у мене товари СексОпта і продають їх на своїх сайтах/сторінках, вони ж можуть на кожному сайті робити незалежні один від одного знижки на різні бренди?

Відповідь: Якщо Ви маєте партнерів з їх власними сайтами/сторінками, яким ви надаєте/продаєте товар - вони будуть вважатися сайтами/сторінками Вашими, як нашого клієнта, і повинні вписуватися в ліміти, зазначені вище.

 

Так само ми хочемо підкреслити, що подібні обмеження вводяться не від «великого нашого бажання» щось регулювати або обмежувати. Ми розуміємо, що цей процес - регулювання цін - малоефективний на вільному ринку - товари в Україну надходять не тільки від нас. Тому ми будемо міняти ці правила в залежності від ринкової ситуації. Наприклад, виведемо деякі бренди за рамки цих обмежень при відповідній ринкової ситуації.


В першу чергу цими обмеженнями ми хочемо позбутися клієнтів, які нічого не можуть запропонувати своїм клієнтам крім дуже низьку ціну. З такими клієнтами нам не по дорозі.