Дорогі партнери!

Наближається «Чорна п'ятниця» і багато продавців розраховують на значне зростання продажів в цей період. Але як все правильно організувати і провести цю акцію максимально ефективно? Пропонуємо Вам кілька порад, які, напевно вам сподобаються.

Історична довідка: «Чорна п'ятниця» - це п'ятниця після Дня подяки в США (День подяки відзначається в четвертий четвер листопада), це день старту різдвяних розпродажів. Звичай влаштовувати розпродажі в цей день з'явився ще в 19 столітті, але сам термін «Чорна п'ятниця» став використовуватися тільки з 1966 року. У проміжок між Чорної п'ятницею і Різдвом (24 грудня) роздрібна торгівля США отримує близько 20% річної виручки - тільки уявіть: 1/5 річного обороту за один місяць!

Отже, з чого почати? Найпростіше рішення - просто знижки на все: 5%, 15%, 25% і навіть 50% і 80%. Для любителів заощадити це хороше рішення, але далеко не ідеальне. Рекламувати знижками весь асортимент це стріляти з гармати по горобцях - справа витратна і малоефективне. А для холодного (непідготовленого) клієнта наявність знижки не є мотивом до покупки невідомого або не зрозуміло йому товару.

Набагато краще буде зробити
точечні знижки  на ваші бестселери - товари які ви добре продаєте і за якими є великий відсоток клієнтів, які готові у вас купити, але їм дорого. В цьому випадку аудиторія підготовлена ​​і Ви пропонуєте не "неліквід», а якісне і популярне виріб. Дуже добре буде показувати стару-нову ціну та суму економії - а не тільки% знижки. Просто до відсотку знижки сучасний покупець уже звик і не реагує так активно, як на фактичну економію в грошовому еквіваленті.

Так само ви можете встановити розмір знижки плаваючим, в залежності від суми закупівлі або кількості товарів в замовленні. Це хороший спосіб збільшити середній чек і підвищити обсяг виручки.

Для підвищення лояльності ваших постійних клієнтів, Ви можете зробити диференційовані знижки - для постійних клієнтів знижки вище, ніж для тих, хто купує вперше. Постійні клієнти оцінять таку увагу, а новачкам захочеться потрапити в привілейований клуб постійних покупців.

Наступний спосіб правильних знижок - це об'єднання декількох товарів в набір зі знижкою. Для клієнта це економія, а для вас збільшення середнього чека. Продумуйте практичні для клієнта набори, щоб клієнт не сприймав деякі складові як непотрібний баласт до знижки. Не забувайте їх красиво упаковувати - клієнтам таке подобається. Робіть фото та відео таких наборів і показуйте клієнтам.

Однією з варіацій наборів є схема «товар плюс подарунок». В цьому випадку спрацьовує слово «безкоштовно» - для багатьох клієнтів воно більш бажане, ніж «знижка» і «економія».

Хитрішим варіантом знижки є купон на суму знижки на наступну покупку. Такий купон є якорем, який змусить клієнта зробити, як мінімум, ще одну покупку в вашому магазині, а значить висока ймовірність, що клієнт стане постійним. Якщо повторної покупки не буде - ви не втрачаєте нічого - ви ж продали перший товар без знижки. У разі, якщо клієнт не захоче / не зможе зробити покупку з купоном, він зможе подарувати його іншій людині, тобто приведе вам нового клієнта.

Бажаємо вам гарних продажів і лояльних клієнтів!