Шановні партнери!

Як переконати клієнтів, яким “дорого”, вони хочуть “подумати”, бачили дешевше, кращі умови, цікавіші пропозиції та більший вибір в іншій компанії”, і взагалі, “який бізнес, які продажі, коли зараз тяжкі часи і людям на хліб нема” – детально розкаже 02/07/2020 о 11:00 Кращий Бізнес-блогер України 2019 та продажник з досвідом у 26 років @Людмила Калабуха
 
Вікіпедія пише про Людмилу Калабуху:
☑ бізнес-тренер
☑ входить в ТОП-50 блогерів регіону
☑ стала кращим Бізнес-блогером України 2019 - рейтинг телеканалу Україна,
☑ почетний амбасадор ООН в Україні з розвитку жіночого підприємництва
☑ 2 бізнеси
☑ експерт топових бізнес-шкіл на проектів, теле-, радіо-, друковані та інтернет ЗМІ
☑ автор 2-х книг-бестселерів з продажів та переговорів “Почніть говорити “НІ” (увійшла в ТОП-10 кращих книг України 2017) та “Коли говорити “ТАК” (номінована на Кращу Книгу Року України)
☑ 45 років, Львів.

Основні блоки вебінару:
• Як відповісти на заперечення "Дорого", "В конкурентів дешевше", "Я подумаю", щоб продати по телефону, в переписці, в магазині, а не говорити “Надумаєте, звертайтеся”,
• Алгоритм відповіді на заперечення - 5 кроків для підведення клієнта до покупки,
• Що робити, якщо у вас з конкурентами однаковий продукт?
• Як закрити клієнта на потрібний вам крок, коли він говорить "Я передзвоню сам",
• Техніки розмов про конкурентів, які не використовує ніхто - ми їх не лаємо, і всі розуміють - ми кращі,
•Як відмовити клієнту у знижці так, щоб він не образився і купив по вашій ціні,
• Створення відповідей на заперечення, згідно специфіки діяльності учасників і відповіді на питання.

Тривалість тренінгу - 1 година.

Вартість участі:

  • 300грн за одного учасника,
  • 500 грн. за двох учасників,
  • три і більш за учасників - по 200 грн. за учасника

Звернiть увагу - необхідна попередня реєстрація! Запису тренінгу не буде!

Для реєстрації необхідно повідомити менеджеру про участь у тренінгу, кількість осіб та оплатити участь. Так само повідомити бажаний спосіб доставки даних для входу (пошта, вайбер, скайп)

Бажаємо вам гарних продажів і лояльних клієнтів!