Що таке дропшиппінг?

Що потрібно, щоб розпочати співпрацю з нами?

Яке мінімальне замовлення?

Чи можу я використати свою роздрібну ціну для продажу?

Чи можу я робити знижки, подарунки, знижувати ціну?

Як здійснюється оплата замовлення?

Які терміни відправлення? Як швидко отримає клієнт посилку?

Яка процедура оформлення замовлення?

Хто інформує клієнта про відправлення та номер ТТН, слідкує за тим, щоб клієнт не пропустив термін безкоштовного зберігання?

Що робити, якщо клієнт відмовився від товару?

Що робити, якщо товар не працює або було виявлено брак у процесі експлуатації?

Хто оплачує вартість транспортних витрат у разі заміни браку?

У якому вигляді надходять посилки клієнту? Що ви вкладаєте в посилку? Що написано на посилці?

Що відбувається з даними клієнта, інформацію про якого ми вам надали для відправлення замовлення? Чи не будуть його дані використовуватися для розсилання від вашого імені або прямого контакту для продажу?

Чи є відправлення до інших країн?

Що робити, якщо частина товарів, які є у вас, я можу придбати в інших постачальників дешевше?

Оформлення замовлення

 

Запитання: Що таке дропшиппінг?

Відповідь: Дропшиппінг — це унікальна можливість для підприємця торгувати величезним асортиментом товару, не вкладаючи кошти в закупівлю та зберігання товару. Товар відправляється зі складу постачальника безпосередньо роздрібному клієнту, а підприємець отримує різницю між роздрібною та гуртовою ціною.

Дропшипінг дає змогу:

  • створити свій бізнес із нуля;

  • спробувати нову нішу в торгівлі;

  • значно розширити вітрину свого інтернет-магазину;

  • наростити обсяги продажу, не вкладаючись у закупівлі;

  • не відволікатися на технічну роботу з пакування та відправлення замовлень;

  • сконцентруватися на просуванні своєї точки продажів, на маркетингу, роботі з клієнтом та продажах.

 

Запитання: Що потрібно, щоб почати співпрацю з нами?

Відповідь: По-перше, необхідно зареєструватися на сайті. По-друге, щоб отримати доступ до гуртових цін, необхідно надати інформацію про ваші точки продажу (офлайн-магазин/вебсайт/сторінка в соцмережах). Для цього достатньо вислати необхідні дані за електронною поштою, у Skype або Viber.

Зверніть увагу: є обмеження та мінімальні вимоги до точок продажу. Наприклад, ми не приймаємо як основний інструмент сайти та сторінки на платформах prom.ua, olx.ua, ua.market та інших подібних майданчиках та конструкторах сайтів. Сайти на цих майданчиках можуть бути використані, але не як основний/перший інструмент продажу.

Також є мінімальні вимоги до сторінок у соцмережах — вік, кількість постів та підписників. За більш докладною інформацією звертайтеся до нас за даними внизу сторінки.

 

Запитання: Яке мінімальне замовлення?

Відповідь: Мінімального замовлення немає – відправляємо від однієї одиниці товару.

 

Запитання: Чи можу я використати свою роздрібну ціну для продажу?

Відповідь: Ми обмежуємо мінімальну роздрібну ціну — дешевше за неї продавати не можна. На верхню межу обмежень немає. Це одна з основних умов роботи з нами. Недотримання цього правила призводить до «згортання» нашої співпраці. Можливе незначне зниження ціни як програми лояльності для постійних клієнтів, але така ціна не має показуватися для всіх клієнтів на сайті.

 

Запитання: Чи можу я робити знижки, подарунки, знижувати ціну?

Відповідь: Ми розуміємо, що знижки подобаються клієнтам і знижки можуть стимулювати продажі, підвищувати готовність клієнта зробити купівлю тут і зараз, тому ми не забороняємо їх. Але для того, щоб конкуренція в ніші товарів sexual wellness не перетворювалася на звичайний демпінг, ми вимагаємо дотримання певних обмежень на знижки та подарунки клієнтам. Докладніше про знижки на цій сторінці.


Запитання: Як здійснюється оплата замовлення?

ВідповідьЗамовлення має бути сплачено з урахуванням вартості доставлення (якщо за рахунок відправника) до відправлення замовлення.

Увага! Для того щоб замовлення було відправлено, воно має бути повністю оплачене, включно з вартістю доставлення, якщо воно оплачується відправником. Замовлення з оплатою під час отримання надсилаються лише за ТТН клієнта (від імені клієнта). Оскільки відправлення здійснюється від імені клієнта (тобто від вашого імені) і післяплата надійде також на ваше ім’я, а після відвантаження (доставлення замовлення у відділення «Нової Пошти») право власності переходить до клієнта, отже, такі замовлення відвантажуються тільки після повної оплати.

 

Запитання:  Які терміни відправлення? Як швидко отримає клієнт посилку?

ВідповідьДля відправлення день у день необхідно розмістити замовлення в терміни, зазначені на цій сторінці Оплата та доставлення. Замовлення, розміщені пізніше цього терміну, будуть надіслані наступного робочого дня. Якщо в замовленні немає всіх необхідних даних для відправлення, не сплачено товар або вартість доставлення, то воно вважається не оформленим, і його відправлення буде перенесене на наступний день.

Відправлення здійснюється «Новою Поштою» із Дніпра. Термін доставлення в Київ, Одесу, Харків, Миколаїв, Херсон — на наступний день, Львів — через день. Докладніше про терміни доставлення в інші міста див. на сайті «Нової Пошти».

 

Запитання:  Яка процедура оформлення замовлення?

Відповідь Замовлення оформляється на сайті через кошик — ви додаєте необхідні товари для відправлення клієнту в кошик, потім вказуєте дані для відправлення (ПІБ одержувача, місто та номер відділення «Нової Пошти», номер телефону одержувача), а також вказуєте умови оплати доставлення (хто оплачує доставлення товару). Для оформлення замовлень з післяплатою (оплатою під час отримання) необхідно заздалегідь підготувати свою ТТН. Замовлення з післяплатою відправляються нами від імені магазину, і післяплата надходить магазину безпосередньо.

Докладніше про оформлення різних типів замовлень дивіться тут.


Запитання:  Хто інформує клієнта про відправлення та номер ТТН, слідкує за тим, щоб клієнт не пропустив термін безкоштовного зберігання?

ВідповідьНомер ТТН доступний в особистому кабінеті на сайті одразу після того, як замовлення буде оформлено менеджером. Вашим обов’язком є інформування клієнта, відстеження термінів доставлення та отримання посилки. У разі потреби вам необхідно повідомляти нам про повернення, переадресацію або подовження терміну зберігання посилки. 

 

Запитання: Що робити, якщо клієнт відмовився від товару?

ВідповідьЯкщо клієнт не забрав посилку або відмовився від неї, посилка повертається до нас. Вам необхідно сплатити накладні витрати (вартість доставлення товару до клієнта та назад до нас, зберігання — якщо воно було). Зверніть увагу: згідно з умовами «Нової Пошти», посилка зберігається на відділенні протягом 5 робочих днів цього відділення (якщо відділення працює в неділю — тож, неділя також враховується!), потім автоматично повертається відправнику. Продовження зберігання здійснюється на платній основі (15 грн/доба — тариф «Нової Пошти») після заяви відправника або одержувача.

 

Запитання: Що робити, якщо товар не працює або було виявлено брак у процесі експлуатації?

ВідповідьПо-перше, необхідно зробити фото або відео виявленої проблеми та повний опис — коли клієнт отримав товар, коли виникла проблема, як проявляється, за яких обставин — і відправити до нас. Часто буває так, що клієнт неправильно використовує товар — достатньо йому підказати, як робити правильно, щоб розв’язати проблему.

Якщо проблема не може бути вирішена на стороні клієнта, необхідно надіслати товар до нас на діагностику — на її підставі ми зможемо визначити — це брак чи неправильне використання товару, підлягає він ремонту, заміні повністю або частково. Також можливий варіант, коли ще на фото або відео ми бачимо, що є явний брак і відправляємо клієнту відразу заміну, а він під час отримання заміни надсилає нам бракований виріб.


Запитання:  Хто оплачує вартість транспортних витрат у разі заміни браку?

Відповідь:  У разі виявлення браку протягом 14 календарних днів із моменту відправлення його клієнту (дефекту від виробника), витрати на доставлення до нас та відправлення назад клієнту оплачуємо ми. У випадку, якщо брак за фактом не був виявлений або це було неправильне використання товару клієнтом (не докрутив, не так вставив батарейки тощо), оплату доставлення до нас і назад сплачуєте ви. Саме тому важливо переконатися, що клієнт усе зробив правильно й непрацюючий товар дійсно має брак.

Транспортні витрати на відправлення до нас та від нас до клієнта сплачуються вами, якщо від дати продажу минуло понад 14 календарних днів.

 

Запитання:  У якому вигляді надходять посилки клієнту? Що ви вкладаєте в посилку? Що написано на посилці?

Відповідь:  Посилка упаковується відповідно до вимог «Нової Пошти»: пухирчаста плівка+пакет, або пухирчаста плівка+картонна коробка. Додатково можна використовувати стрейч-плівку.

Усі посилки не мають компрометувальних написів або натяків про те, що лежить всередині, опис нейтральний: відправник — ФОП без вказівки сайту або назви магазину. Ніщо не вказує, що це посилка від нас або якогось інтимного магазину.

У посилку, крім товару, від нас нічого не вкладається: ні накладні з гуртовими цінами, ні наші рекламні матеріали чи таке інше. Якщо потрібно, ми можемо вкладати ваші візитки, листівки або іншу промопродукцію, ваші витратні накладні. Навіть надсилати товар можемо з вашими ТТН «Нової Пошти».

Ми налаштовані, щоб ваш клієнт, купивши один раз товар через нас, обов’язково знову повернувся із замовленням саме до вас.

 

Запитання:  Що відбувається з даними клієнта, інформацію про якого ми вам надали для відправлення замовлення? Чи не будуть його дані використовуватися для розсилання від вашого імені або прямого контакту для продажу?

Відповідь:  Дані клієнта використовуються тільки для оформлення та відправлення товару, а також для фіксації терміну гарантійних зобов’язань. Ми не використовуємо з комерційною метою і не передаємо третім особам інформацію про вашого клієнта. Ми налаштовані на довгострокову співпрацю та цінуємо свою репутацію, тому така нечесна гра нами не розглядається. З нами працюють сотні клієнтів за системою дропшипінгу вже понад 5 років, і досі жодного разу не виникало претензій до нас із цього приводу.

Якщо ж ваші страхи сильніші за розум, ви можете надсилати замовлення самостійно й наша співпраця буде зведена до класичної гуртової торгівлі.


Запитання:  Чи є відправлення до інших країн?

ВідповідьНі, відправлення тільки Україною.


Вопрос: Що робити, якщо частина товарів, які є у вас, я можу придбати в інших постачальників дешевше?

Відповідь:   Ми відкриті для діалогу. Повідомте нам інформацію щодо конкретних товарних позицій із підтверджувальними даними інших постачальників із нижчою ціною за тих же умов роботи, і ми постараємося розібратися з нашим ціноутворенням у найкоротші терміни.

 

Оформлення замовлення

 

На сайті sexopt.com.ua наразі оформити замовлення не можна. Замовлення приймаються лише через B2B-кабінет. Для отримання посилання в кабінет та доступу, необхідно звернутися до менеджера. Як правило, це потребує часу, тому відправлення першого замовлення можливе із затримкою.