Шановні партнери!
Надання тестерів pjur магазинам з оформленим брендованим куточком — пропозиція, знайома вам ще з жовтня.
У розділі «Маркетингова підтримка» ми перерахували чіткі вимоги щодо брендування зони pjur, необхідної для отримання тестової продукції бренду.
Усі деталі за посиланням:
https://sexopt.com.ua/ua/testery-kosmetiki-pjur-dlya-oflayn-magazinov-s-brendirovannoy-zonoy/

Багато хто вже скористався цією пропозицією й дає своїм клієнтам унікальну можливість відчути продукт pjur тактильно ще в стінах магазину. Це полегшує вибір покупця, у той час, як брендована зона привертає додаткову увагу до якісного продукту.
Косметика pjur заслуговує на особливу представленість на полицях магазинів. Спробувавши лубриканти, спреї або гелі pjur один раз, клієнти обов’язково приходять за цією ж продукцією до вас знову.
З нового в асортименті POS-матеріалів pjur — воблери з QR-кодом (SO5559) (веде до коротких відеооглядів лінійок продукції, тривалістю до хвилини https://www.youtube.com/playlist?list=PLhu_w7m4aQIlNdC6bgg83OMGs0)
Виділяйте pjur на полицях магазинів, отримуйте тестери та слідкуйте за новими пропозиціями в розділі «Маркетингова підтримка», ми приготували для вас багато цікавих можливостей!
Познайомитися з усім асортиментом pjur
Бажаємо вам гарних продажів і лояльних клієнтів!