Шановні партнери!
Ми просимо вибачення за нестабільну роботу технічної сторони нашого сервісу.
Наразі наша команда, включно з програмістами бази даних, фахівцями з B2B-кабінету та хостингу, докладає всіх зусиль для розв’язання технічних проблем, що виникли. Ми збільшили ресурси, очистили базу та перевірили налаштування, але процес усунення несправностей усе ще триває.
Ми впевнені, що незабаром роботу сервісу буде повністю відновлено.
Крім того, у зв’язку з необхідністю проведення профілактичних робіт у базі даних, ми будемо змушені тимчасово закрити можливість оформлення замовлень у неділю, орієнтовно з 11:00, щонайменше на 3 години.
Сподіваємось на ваше розуміння та дякуємо за терпіння.