Шановні партнери!

Все ще думаєте, як збільшити продажі в offline-магазинах?
 
Відповідь проста – виділяйте бренд на полиці!  Дослідження мерчендайзингу довели: брендований куточок у магазині збільшує продажі по бренду на 10-15%!
 
Покупець найвірогідніше купить саме той товар, за який зачепилось його око на полиці.
Ми допоможемо вам привернути увагу покупця до найякіснішої інтимної косметики - бренда  pjur!
 
За посиланням нижче – доступне обладнання та POS-матеріали для бренда pjur: стенди, дисплеї, полиці для європанелей, шелфтокери, тригранні тейбл тенти, листівки, наліпки, надувні пляшки, постери та інше (кількість обмежена).
 
http://b2b.smtm.com.ua/ru/catalog/default/index?SearchTreeSearch%5Bid%5D=238&ProductSearch%5Bbrand_id%5D=8

Аби не зупинятися на досягнутому, допоможемо вам ще більше підігріти цікавість покупців за допомогою тестерів!
 
Аби отримати тестову продукцію – необхідно оформити полиці брендованим обладнанням і POS-матеріалами та надіслати відео- та фотозвіт менеджеру.
 
Ми переглянемо ваш варіант викладки та надішлемо вам промо-набір:
Стенд pjur Tester Display "elements of love"
Серветки pjur Tissuebox "elements of love"
 3 тестери:
-  Універсальна змазка на силіконовій основі pjur Original 10 мл, 2-в-1: для сексу та массажу – 2 шт.
-  Лубрикант на водній основі pjur Woman Aloe 100 мл з екстрактом алое, зволожуючий, без парабенів – 1 шт.
 
Поспішайте збільшити свої продажі – кількість POS-матеріалів обмежена!

 

 

     Познайомитися з усім асортиментом pjur     

Бажаємо вам гарних продажів і лояльних клієнтів!