Шановні партнери!

Відзначаємо, що почастішали випадки шахрайства в середовищі інтернет-магазинів. Якщо коротко - шахраї отримують доступ до кабінету Нової Пошти та переоформлюють накладені платежі на виплату на свою карту. Клієнт або підставний співробітник Нової пошти через кілька днів після відправки замовлення зв'язуються нібито для отримання дозволу або підтвердження на переадресацію замовлення, (зміна форми оплати, заміну кур'єрської доставки на самовивезення і навпаки, продовження зберігання і тп) і просять сказати номер з СМС.

Просимо Вас не втрачати пильність і не повідомляти коди з СМС нікому в телефонному або письмовому режимі. Якщо ви стали жертвою такого шахрайства, необхідно виконати наступні дії:
1) Ви можете увійти НП і видалити всі довірені комп'ютери і мобільні пристрої у вкладці «Безпека», крім того комп'ютера, з якого Ви зараз працюєте. Якщо видаліть і його, то на відновлення піде час - будьте уважні!
2) Видалити всі API ключі, включаючи і мобільний додаток. Як правило, управління аккаунтом здійснюється через мобільний додаток шахраями.
3) Видалити платіжну карту шахраїв у вкладці «платіжні картки»
4) Поміняти пароль до аккаунту. Якщо зробити це до виконання попередніх пунктів - зміна пароля ніяк не допоможе.
5) Перевірити всі ТТН з наложкамі і змінити виплату наложкі на «в відділенні» або на свою карту. Просто видалення номера карти не допоможе, її номер зберігається в ТТН - потрібно саме змінити виплату.
6) Якщо відправка знаходиться в «мобільному пункті видачі» - в ці ТТН не можна вже внести зміни, тому пробуйте або оформити відразу повернення відправлення або зміна ПІБ одержувача, щоб клієнт не зміг отримати і оплатити посилку.

Просимо бути уважними і не повідомляти номери з СМС нікому по телефону.


Бажаємо вам гарних продажів і лояльних клієнтів!