Шановні партнери!

З 1 січня 2019 року ми змушені відмовитися відправляти Ваші відправлення з післяплатою від нашого імені. Такі нововведення викликані посиленням вимог регулятора до Нової Пошти. З нового року, якщо Ви хочете, щоб замовлений товар клієнт отримав з оплатою при отриманні, Вам необхідно самостійно оформити ТТН (товарно-транспортну накладну) в кабінеті Нової Пошти і вислати нам оформлену накладну у форматі PDF.

Робота з персональним кабінетом дозволить Вам оперативно реагувати на сучасні забрані товари, оформляти повернення, оплачувати вартість доставки і багато іншого. Відправлення буде здійснюватися з м Дніпро, але отримувати накладені платежі ви можете в найближчому відділенні Нової Пошти в своєму місті.

Рекомендуємо не чекати 1 січня, а почати освоєння кабінету Нової Пошти найближчим часом.

Ближче до Нового року нам буде складніше Вас консультувати по роботі з кабінетом.

Бажаємо вам гарних продажів і лояльних клієнтів!